fredag

hej
nu känner jag att jag måste skriva av mej rejält. Så detta blir nog ett ganska långt inlägg :)

Fredag : När jag vaknade, ställde jag om klockan och sov en halvtimma till,  sen gick jag upp och klädde på mej typ och sånt, efter att jag kollat på tv typ en halvtimma gick jag till skolan, jag gick nåra varv med carro och sen hade vi eat, jag gjorde lite matteläxor och tjötade med Linda och Jenny, haha. Sen hade vi rast i 1h och 20min så jag och carro gick till ica :p där köpte carro kladdkaka och dricka. :) sen efter ett tag gick vi till sibylla där carro köpte puuuuucko. Haha sen gick vi till skolan igen xD sen hade vi svenska och jag redovisade, pinsamt som bara faaan. Sen iallafall skulle vi ha språkval sen och vi hade med den andra gruppen, vi lyssnade bara på tysk musik, å det mesta sög. På lunchen åt jag två mackor, och vi hade tänkt gå hem till carro för hon skulle hämta nåt så började det ösregna å hagla, så vi sket i det. HAHA, så vi gick upp till idrotten ist och så köpte carro godis, o sen bytte vi om , på idrotten var det spökboll :p sen efter ett tag gick ja in till den andra gruppen och körde badminton. Efter idrotten hade vi vår långa EAT, men den var helt okej, jag gjorde ju inte så mycket,  efter skolan gick jag hem och satte mej vid Tv;N men efter ett tag gick jag till min säng och sen somna jag och sov en timme, för sen kom nellie och mamma hem o väckte mej, sen gick vi och sola, och handlade och sen gick vi hem till dom dårå, och vi skulle äta där, men när jag tog en tugga mådde jag illa, så jag höll mej till min "kalle sprätt" ^^ Sen gick jag och mamma hem och då satte jag mej vid datorn..

Nu så har någon riingt till mej 4 gånger på 5 minuter, (med dolt nr) vet ej vem det är, har typ 3 alt, haha. Tyvärr orka jag inte svara så, men ringer det igen så ska jag det (Y)

I morgon ska vi typ åka till  High Chaparral eller något
och sedan på söndag har jag match xD
/pajjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0