Hej lördag!

Tjeenare ^^
Idag har man då vart i tranemo blev väl 5 choklad typ^^
Har nu äntligen bestämt vad jag ska tattoa^^
Måste baah snacka me "tattoaren"
Känner ju några så hoppas det ska bli lätt å  tattoa fast ja inte är 18 .(dock finns ännu ingen åldersgräns)
Meen många kör med 18 :p
HAHA^
På bussen XD
Knarklinda : ska jag ringa polisen för att du har hasch eller ?
knarkgubben: gör det då , men ska fan komma hem till dej och hämta mina saker.
Knarklinda : du går fan inte in till mej haschpåverkad
Knarkgubben : Jag ska fan ha mina saker!!
Knarklinda : jag ska fan ringa polisen!
Knarklinda : Kan du ringa polisen ?
Busschauffören: Nej , du kan ringa med din telefon.
Knarklinda: jag har inte min med mej,  finns det nån man kan låna ?
Busschauffören : Men herregud, nej, du kan göra det sen.
Knarklinda: men jag vågar inte hoppa av på samma ställe som han,  han kommer döda mej
Busschauffören : hoppa av på en annan station då * hon verkar irriterad *
Knarklinda: aah okeej,
Knarkgubben : annars ringer jag din morsa så kommer hon och öppnar
Knarklinda: gör det då, du har ju fickorna fulla av hasch.
Knarkgubben : sluta ljug mej rätt upp i ansiktet. 
 

Åh gud,
jag satt ba och flabba hela tiden (:
HAHA XD
Linette med tror ja XD

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0