mååndag

Hey^^
Skolan idag var väl helt okeej.
vi kom till skolan 8.15 så typ hade Basse redovisning ^^
sen var det skolbio , slumdog millionarie ^^
HAHaa den va rätt rolig (:
BÄSt va ju : Aoooch,  chili på pillesnoppen ;D
XD sen hade min klass rast 1 h 15min sen var det slöjd,
fast vi skrev självvärdering och satte betyg på kompisarna :s
7 av 16 fick IG av meeej :p
HAHA :D<3
Sen sluta vi tidigare och ah då stack ja å CArrobby te simhallen :)
Och det var kul sen skulle vi ha EAT ;p
jag gjorde inget, jo snacka med linda^^
Sen så gick jag hem :p
Sov 2h och sedan stacka mammy å ja te nellie å patricia XD.
sen handlade vi, va i "tvättiz" å nu sitter ja här :D
imorrn är det mogalunken , fuck off för det dårå ^
hoppas på att "HAN" smsar ;D<33

FATTA, hur mkt jag gillar dej snyggofan :p<33333333333333333
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0