söndag

Allså fyfaaan, hej förresten.
har feber, får se om det blir skola imon assååå
bara så alla vet är jag sjuukt skoltrött nu för tiden
bara för det är massa prov och sådant nu i slutperioden
åttan efter sommaren,
och idag fick ja veta en till sak
ska resa utomlands med mamma, P & N nångång
hehe fan det kommer nog bli kul :p
hoppas det blir i sommar XD
fast det är ju ett tag kvar till lovet och det suger.
Innan sommaren ska vi ha gjort två redovisningar i skolan.
och det värsta jag vet är att redovisa.
ska redovisa om frankrikes byggnader typ eiffeltornet, triumfbågen och kanske katedral notre dam , haha
och den andra redovisningen ska handla om något djur, troligtvist blir det isbjörn^^
Längtar tills jag får börja träna fotboll igen efter min skada, :)
hoppas jag kan börja träna lite smått på torsdag,  x)
skulle vara mycket roligt.
Men jag måste ju vara försiktig, dock.

Jag vill också träffa min iNa snart och jag hoppas jag får åka med dom till Mellby i sommar,
eller a snarare hoppas att jag kan
hmmm.

Nu är jag hungrig ;D
Jaaajaa, byye
/pajjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0